بررسی شعار تبلیغاتی “عاشق خرید می شوید”

اهمیت استفاده از شعار تبلیغاتی بسیار بالاست و انتخاب دقیق و درست آن بسیار مهم است.مهم ترین نکته در شعار تبلیغاتی این است که نباید به طور مستقیم اشاره به خرید یا استفاده از خدمات شما بکنه. این یعنی چی؟یعنی وقتی کسی شعار شمارو می شنوه اولین چیزی که به ذهنش میاد خرید از شما نباشه،بلکه در قدم اول باید مسائل دیگه ای مثل : کیفیت خدمات، مزیت نسبت به رقبا و… تمرکز کنید.که این بیشتر به نوع کسب و کار یا خدمات شما متفاوته و باید ببینید چه چیزی برای عموم مشتریان شما اهمیت بیشتری داره.در ادامه باید از نگاه مخاطب ببینیم “عاشق خرید می شوید” چه مفاهیمی رو برای ماتداعی میکنه. 

دلیل اول برای استفاده: شعار تبلیغاتی “عاشق خرید می شوید”

از دید مخاطب ،شما زمانی عاشق چیزی یا کاری میشید که اون کار برای شما جذاب باشه یا سطح توقعات شما رو براورده کنه حتی بیشتر از سطح توقعات شما باشه ، پس می تونیم بگیم : “اولین مفهومی که این شعار تبلیغاتی به همراه میاره ، اینکه کیفیت خدمات ما اونقدر بالاست که عاشق استفاده از خدمات ما می شید.”

دلیل دوم برای استفاده: شعار تبلیغاتی “عاشق خرید می شوید”

توی این شعار از پارادوس استفاده شده ، یعنی چی؟ یعنی حسی رو به کاری نسبت دادن که در روزمره اصلا استفاده نمی کنیم ، شما ممکنه خرید کردن رو دوست داشته باشید اما هیچ موقع عاشق خرید کردن نمیشید.این پارادوکس در ذهن  مخاطب ایجاد سوال میکنه و همین سواله که باعث میشه کسی که این جمله رو بعنوان شعار تبلیغاتی شما میشنوه ، نظرش جلب برند شما بشه و چه کارایی بالاتر از این برای یک شعار تبلیغاتی؟

جمع بندی:

تا اینجا دوتا از مواردی که چرا شعار : “عاشق خرید می شوید” یک شعار تبلیغاتی خوب محسوب میشه رو  بررسی کردیم.اما مهم تر از انتخاب شعار نحوه استفاده از شعار و نمایش اون به جامعه مخاطبین هست.توی مقاله انواع تبلیغات در کسب و کار ها می تونید یسری از این روش ها رو ببینید.اما کمکی که ما می تونیم به شما بکنیم طراحی و چاپ نایلون تبلیغاتی اختصاصی با لوگو و برند شما در زنگ های مختلف و سایز دلخواهه که با استفاده از اون می تونید تا سالیان دراز یک تبلیغ ماندگار داشته باشید.برای دیدن سایز مزایای نایلون چاپی اختصاصی  می تونید روی این لینک کلیک کنید.

نمونه استفاده شعار "عاشق خرید می شوید" در تبلیغات:

شعار تبلیغاتی تاثیرگذار

اگر در رابطه با طراحی رایگان نایلون چاپی،شرایط اقساط،تخفیفات و رنگ های چاپ نایلون و یا هر سوال دیگه ای در رابطه با نایلون داشتید می تونید فرم زیر رو پر کنید تا باهاتون تماس بگیریم!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *